بلوک های پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

بلوک های پلی استایرن، سینی های مواد غذایی و ظروف
 مسکن بازرگانی قابل بازیافت قابل تعویض آبی جعبه / کیسه آبی مواد خطرناک مواد منفجره محصولات مراقبت از محصولات
واژه نامه
بلوک های پلی استایرن، سینی های مواد غذایی و ظروف
پلی استایرن نام شیمیایی برای پلی استایرن است، نام تجاری با نام تجاری شرکت شیمیایی Dow. پلی استایرن می آید در دو شکل: فوم و غیر فوم. فرم فوم به عنوان مواد بسته بندی برای الکترونیک، یا به عنوان سینی های گوشت یا عایق استفاده می شود. در حالت غیر فوم، پلی استایرن برای ساخت یک کارد و چنگال یکبار مصرف، موارد CD و DVD و دیگر پوشش های پلاستیکی سخت استفاده می شود. پلی استایرن قابل اشتعال است و شامل بسیاری از مواد شیمیایی مضر است که یکی از چالش برانگیزترین موارد برای بازیافت یا استفاده مجدد است.

گروه تولیدی ایران ورق
کاهش | استفاده مجدد | بازیافت | امکانات

چگونه می توانم سبز باشم؟
کاستن
برای کاهش مصرف پلی استایرن، سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که با بسته بندی کم یا بدون بسته بندی و یا مواد بسته بندی سبزتر مانند بلوک های قالب ریخته شده، سینی های مواد غذایی ذرت، سینی های آلومینیومی یا فویل تهیه شده اند. برای ساختن ظرف خود مجددا استفاده کنید استفاده از روزنامه های بازیافت شده و یا کارتن های تخم مرغ را برای بسته بندیدن در هنگام حمل یا بسته های پستی ارسال کنید. فروشگاه مواد غذایی محلی خود را جایگزین سینی های گوشتی Styrofoam با سینی زیست تخریب پذیر از ذرت یا کاغذ کنید.
استفاده مجدد
فوم پلی استایرن خرد شده را می توان در بطری های گلدانی خود برای افزایش زهکشی استفاده کرد. صرفه جویی در قطعات بزرگ و کوچک از پلی استایرن برای بسته بندی در هنگام حمل و نقل. بررسی مدارس یا مغازه های صنایع دستی که ممکن است بخواهند از این مواد در پروژه های هنری استفاده کنند. تراشه های بسته بندی پلی استایرن همچنین می توانند برای استفاده مجدد به برخی شرکت های پیک بازگردند.
بازیافت
پلی اتیلن در برنامه Blue Box محدود نمی شود، اما در Depot Recycle BC در اینجا قابل قبول است.


پلی استایرن فوم بازیافت شده به برخی از محصولات مانند لباسی لباس، اسباب بازی، گلدان های گلدار، نیمکت های پارک و کف پوش اضافه شده است. همچنین می تواند با سیمان ترکیب شود تا به عنوان یک عنصر عایق در بنیادهای بتنی عمل کند. پلی استایرن فوم (فوم پلی استایرن) قابل بازیافت است، اما امکانات محدود و بازارها متناقض است. سوزاندن به عنوان یک منبع انرژی نیز یک گزینه است، هر چند که این تولید دی اکسید کربن، بنزن و مونوکسید کربن است که باید قبل از اینکه به هوا منتقل شود حذف می شود. فهرستی از Recyclopedia را برای پیدا کردن یک انبار که پلی استایرن (فایبر گلاس) را می پذیرد، بررسی کنید.

از پلاستیک های ذرت آگاه باشید - این ترکیبات قابل انعطاف است، قابل بازیافت نیستند و فرآیند بازیافت پلاستیک را آلوده می کنند.

نکته مهم: امکانات ذکر شده در زیر ممکن است فقط نوع خاصی از استایروفو را قبول کنند و ممکن است محدودیت ها و هزینه های کمتری داشته باشند. برای اطمینان از تسهیلات، پودر فوم خود را برای بازیافت پذیرفته، با آنها به طور مستقیم برای تایید تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: